E-learning – innowacyjne szkolenia.

Coraz bardziej popularną metodą szkoleń pracowników staje się e-learning. Przede wszystkim dlatego, że jest szybki i tani.

Średnio co czwarty pracodawca podnosi kwalifikacje swoich pracowników za pomocą szkoleń e-learningowych. Z uwagi na stale rosnącą liczbę osób korzystających z Internetu w naszym kraju oraz powszechny dostęp do Internetu w miejscach pracy, coraz większa liczba pracodawców traktuje e-learning jako doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod szkoleniowych. Jest to szczególnie istotne w czasach malejących budżetów szkoleniowych.

Promocja firmy, Wlicz to w koszt

Wiele firm nie prowadzi kampanii promocyjnej, bo uważają, że ich nie stać. Otóż istnieje możliwość wliczenia w koszty utrzymania firmy wydatki poniesione na promocję.

Takie jak spotkania biznesowe, użycie logo firmy (produktu) przy kosztach reklamy można także zaliczyć te działania, które mają na celu przekazanie wiedzy o zaletach i wartości reklamowanej firmy. Jednak należy pamiętać, że trzeba rozróżnić nakłady finansowe na reprezentowanie firmy oraz budowanie jej prestiżu (reprezentacja) a wydatkami mającymi na celu zachęcanie potencjalnych klientów do nawiązania bądź utrzymania kontaktów z przedsiębiorcą oraz nabywania towarów lub usług danej firmy (reklama).

Określenie profilu swojej działalności i kwalifikacja wydatku i ocena czy ma on związek z przychodami uchroni nas przed ewentualnymi problemami skarbowymi.